Er werd een vertrekceremonie gehouden voor mobiele graafmachines die naar Centraal-Azië werden geëxporteerd

2023/12/11 10:19

Op 5 december werden in Shandong Dapeng Machinery Co., LTD. de vertrekceremonie van 15 naar Centraal-Azië geëxporteerde graafmachines gehouden, rijen ordelijke mobiele graafmachines, één voor één transportvoertuigen klaar voor vertrek, wat de merksterkte en de industriële invloed van de onderneming.

exported to Central Asia departure ceremony was held

Deze partij graafmachines werd voornamelijk naar Kirgizië gestuurd, en vervolgens exporteerde het bedrijf ook 50 mobiele graafmachines naar het Russische Verre Oosten, en meer dan twintig naar Iran, de Filippijnen en andere landen. Dit jaar wordt verwacht dat bedrijven hun internationale bestellingen met 80% zullen verhogen.

the company has strengthened independent innovation in internal technology research and development

Sinds 2022 is de binnenlandse markt voor bouwmachines, beïnvloed door verschillende factoren, nog steeds depressief. Met dit doel voor ogen heeft het bedrijf de onafhankelijke innovatie op het gebied van intern technologisch onderzoek en ontwikkeling versterkt, de moed om vooruitgang te boeken op het gebied van externe marketing, het initiatief om deel te nemen aan de tentoonstelling, en maakte grote doorbraken op de internationale markt. Tegelijkertijd bevorderen we actief de samenwerking met veel fabrieken en worden we de belangrijkste leverancier en productiebasis van mobiele graafmachines van grote merken in binnen- en buitenland.

Vergeleken met rupsgraafmachines hebben mobiele graafmachines de technische kenmerken en voordelen van gemakkelijke manoeuvreerbaarheid, snelle overgang en kleine schade aan het wegdek, en worden ze door steeds meer klanten begunstigd .

Dapeng Machinery Co., LTD is een van de eerste graafmachinefabrikanten in onze stad die naar het buitenland gaat en reageert op de gezamenlijke bouw van het "Belt and Road"-initiatief.

Dapeng Machinery Co., LTD is one of the earliest excavator manufacturers in our city

Sinds de oprichting van de fabriek zijn de producten geëxporteerd naar meer dan 30 landen en regio's zoals Rusland, Centraal-Azië, Zuidoost-Azië, Afrika, het Midden-Oosten, waaronder meer dan 70% van de landen die gezamenlijk de "Belt en Weg".

"Dit jaar hebben we een agent in Rusland opgezet. Met de voordelen van productprestaties hebben we de kans aangegrepen om de Russische en

Centraal-Aziatische markten en kreeg brede erkenning van buitenlandse klanten." Verwijzend naar de internationale marktontwikkelingssituatie zei de bedrijfsleider dat het winnen van de buitenlandse markt profiteert van "twee innovaties": enerzijds, afhankelijk van de verschillende klimaatomstandigheden in Rusland, ondernemingen volgens de behoeften van de klant, controleer de mobiele graafmachine vanaf de ontwerpbron, voer professionele technische transformatie uit en verbeter de prestaties van het product om extreem koud weer en duurzame constructie te weerstaan. Aan de andere kant, actief deelnemen aan buitenlandse tentoonstellingen, de markt versterken promotie en veldbezoeken, waarmee een goede basis wordt gelegd voor de productexport.

laying a good foundation for product exports

In mei van dit jaar leidde het bedrijf het team om deel te nemen aan de CTT-tentoonstelling van de China Construction Machinery Industry Association of Russia, die de hoge erkenning van buitenlandse handelaren won. In november inspecteerde het bedrijf de Oezbeekse markt en bereikte een reeks strategische samenwerkingsovereenkomsten.

Momenteel beschikt het bedrijf over 82 nationale patenten en een aantal innovatieve technologische uitvindingen. In Centraal-Azië en Rusland is één op de vier mobiele graafmachines die door China worden geëxporteerd afkomstig van Dapeng Machinery Co., LTD.

Onlangs zijn steeds meer buitenlandse zakenlieden naar Dapeng Machinery Co., LTD gekomen om te bezoeken.

more and more foreign businessmen have come to Dapeng Machinery Co., LTD to visit.

In 2024 zal het bedrijf de transformatie en modernisering van de sector "high-end, service en internationalisering" blijven versnellen, de wereldwijde servicemogelijkheden verbeteren en een bredere markt openen met producten van hogere kwaliteit en betere prestaties .